آخرین اخبار
کد مطلب: 124938
بيانيه سازمان بسيج‌دانش آموزي استان چهارمحال و بختياري به‌مناسبت سوم خرداد
فتح خرمشهر فتح خاک نيست فتح ارزش‌هاست
تاریخ انتشار : 1396/03/01 09:54:16
نمایش : 3108
رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌آموختگي دانشجويان دانشگاه امام حسين (ع) فرمودند: جوانان عزيز آينده براي شماست ،شماييد كه بايد اين تاريخ را با عزتش نگه داريد، خرمشهرها در پيش است ،نه در ميدان جنگ نظامي در ميداني كه از جنگ نظامي سخت‌تر است، البته ويراني‌هاي جنگ نظامي را ندارد، بالعكس آباداني به دنبال دارد اما سختي اش بيشتر است .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از روابط عمومي سازمان بسيج دانش‌آموزي استان چهارمحال و بختياري، به ‌مناسبت سوم خرداد و روز آزادسازي خرمشهر سازمان بسيج دانش‌آموزي استان چهارمحال و بختياري بيانيه‌‍‌اي صادر کرد.

متن کامل بيانيه بدين شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحيم

رهبر معظم انقلاب در مراسم دانش‌‌آموختگي دانشجويان دانشگاه امام حسين (ع ) فرمودند جوانان عزيز آينده براي شماست،شماييد که بايد اين تاريخ را با عزتش نگه داريد، خرمشهرها در پيش است ،نه در ميدان جنگ نظامي  بلکه در ميداني که از جنگ نظامي سخت تر است، البته ويراني‌هاي جنگ نظامي را ندارد ،بالعکس آباداني به دنبال دارد اما سختي‌اش بيشتر است .

امروز براي نظام اسلامي ،جنگ نظامي احتمال ضعيفي است، لکن جهاد باقي است. در بين جهادها جهادي وجود دارد که خداوند آن را جهاد کبير نام نهاده (وجاهدهم به جهاداًکبيراً) جهاد کبير يعني تبعيت نکردن از دشمني که با او در ميدان مبارزه قرار گرفته‌ايم ،تبعيت نکردن از دشمن در ميدان اقتصاد، سياست، فرهنگ و هنر، جهاد کبير است. اين عدم تبعيت آنقدر مهم است که خدا مرتباً پيغمبر را نسبت به آن توجه مي‌دهد.

شعارهاي انقلاب را بايد حفظ کرد، اين يکي از بخش‌هاي بزرگ اين جهاد عظيم است.شعارها جهت‌ها و راه را نشان مي‌دهد. درباره شعارها فقط به احساسات اکتفا نشود، بايستي ژرف‌نگري در همه کارها وجود داشته باشد وقتي عمق‌يابي کرديد، اين ايمان مستقر در شما تغييري نخواهد کرد. اوايل انقلاب بعضي آن‌چنان تند و آتشين بودند که انقلابي‌هاي اصيل را هم قبول نداشتند اما سطحي بودند و اين سطحي بودن بلاي جانشان شد و 180 درجه چرخيدند. ياد شما و رشادت‌هاي شما جوانان هميشه قهرمان نه يک خاطره بلکه يک منش و مسلک ماندگار و زنده است و ايران همواره براي داشتن جوانان دلاوري چون شما به خود مي‌بالد.
قلب‌هاي پاک و روشن ميليون‌ها دانش‌آموز همچنان لبريز از عشق و ارادت به ولي‌امر زمان حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مد ظله العالي) مي‌باشد هم‌چون شهيدان اسوه و راهنماي خويش همواره بر اين ميثاق مستحکم پايدارند و دانش‌آموزان در پيروي از تدابير رهبر فرزانه انقلاب فشارهاي دشمنان براي به تسليم کشاندن ملت ايران را محکوم به شکست مي‌دانند و اعلام مي‌کنند ملتي که در سخت‌ترين شرايط با اهداي خون بهترين فرزندان خود سربلند از ميدان جهاد کوچک بيرون آمده است به يقين در مقابل فشارهاي تحريم اقتصادي و توطئه تبليغاتي و عمليات رواني گسترده آنان سر تسليم فرو نخواهد آورد و همواره در عزت و اسلام خويش به خصوص نقشي که در هدايت اراده ساير ملل مسلمان برعهده گرفته است دفاع خواهد کرد. تمامي دانش‌آموزان تلاش بي‌امان براي تعالي همه جانبه کشور را تکليف خود مي‌دانند و همواره در تمامي صحنه‌هاي علمي، نو آوري، سازندگي،کمک‌رساني و ساير عرصه‌ها اراده تأثيرگذار خود را نشان داده و خواهد داد. امروز روشنگري لازم است سعي کنيد ذهن‌ها را به اعماق حقايق و مسائل برسانيد و تبيين را اساس کار بدانيد و فايده در تبيين و کار درست و هوشمندانه است.
امروز خرمشهري ديگر در پيش است و دشمن غدار ديروزي مستحکم‌تر و هوشيارتر امروز آماده رزم است تا انقلاب اسلامي اين ميراث حضرت روح الله را از ريل اصلي خود خارج گرداند.
ترويج گفتمان واداده غربي و سازشکار تاکتيک رزمي دشمن ديروزي است و امروز صحنه عيان مبارزه دو گفتمان انقلابي و غيرانقلابي است. گفتمان واداده با ساز و برگ فرهنگي و سياسي بي محابا در حال حمله به همه مستحکمات ديني و انقلابي است و در اين مسير ابايي از هيچ ندارد و يک روز ارزش نظامي بودن را مورد تاخت و تاز قرار مي‌دهد و روزي به امام رئوف شعر موهم مي‌سرايد. ما دانش‌آموزان انقلابي بيم از آن داريم که آنچه ديروز از همرزمان شهيدمان با خون و دل به دست آورديم آقايان غرب زده به کمترين بهائي از دست دهند. اقتصاد را وابسته کنند، فرهنگ را عاري از نگاه ايراني و اسلامي و جامعه‌اي پر شکاف از انواع طبقاتي و اجتماعي نمايند. ما دانش‌آموزان درخواست مي‌کنيم ما را در فتح خرمشهري ديگر فرماندهي کنيد و اجازه ندهيد بار ديگر دشمنان طمع اشغال خرمشهر امروز را به خود دهد. خداوند روح مطهر و منور حضرت امام (ره) و شهداي دانش‌آموز را متعالي و سايه پر مهر و محبت رهبر فرزانه انقلاب اسلامي رابراي تحقق آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي و جريان انقلابي مستدام بدارد و دل فرماندهي کل قوا از ما شاد گرداند.
سازمان بسيج دانش‌آموزي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع ) استان چهارمحال و بختياري

انتهاي پيام/a
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس